*בהתאם להנחיות משרד הבריאות

קייטרינג לאירועים קטנים – עשו ואל תעשו

לארגן אירוע קטן, זה לא פשוט בכלל וסביר להניח שהדבר הכי משמעותי שיהיה בתכנון האירוע, יהיה כמובן האוכל שצפוי להיות בו. אז איך תוכלו להזמין שירותי קייטרינג ולהישאר בחיים? נסו את הטיפים החשובים שלנו.

לא לבחור בקייטרינג הכי זול

טעות מאוד גדולה. נכון, קייטרינג זה דבר יקר. מה שכן, זה בהחלט לא המקום לחסוך בו. האוכל הוא אחד המרכיבים החשובים באירוע והוא יגרום לאירוע להיות מוצלח ומהנה או להיות מבאס ומאכזב. על כן, כאשר אתם לוקחים מספר הצעות מחיר לקייטרינג לאירועים, אם אחת מהן נמוכה משמעותית מכל השאר, כדאי לבדוק אותה לעומק. על מנת לבדוק אותה, תוכלו להגיע לאירוע בה נמצאת חברת הקייטרינג וכך להתרשם מהאוכל, האיכות שלו, המלצרים וצורת העבודה. אם הכל נראה מצוין, סביר להניח שנפלתם על מציאה. מה שכן, לרוב כאשר מדובר על קייטרינג לאירועים – מחיר נמוך מעיד על איכות נמוכה. כך שנראה לנו שעדיף לכם לא לסמוך על המזל ולקחת חברת קייטרינג אחרת, שהמחירים שלה יותר הגיוניים.

הכל כלול במחיר המנה?

שימו לב, אל תניחו מראש שהכל כלול במחיר המנה. מה הכוונה? נניח שהתקשרתם למספר חברות קייטרינג ושאלתם כמה עולה מנה. אתם לא באמת יודעים אם מחיר המנה כולל גם את עלות המלצרים או לא. אתם גם לא יודעים אם בר אלכוהול כלול במחיר המנה או לא. לכן, כאשר אתם מבקשים מחיר למנה, בקשו לדעת מה כולל המחירים. רק אז תוכלו לערוך השוואה מסודרת בין המחירים השונים המוצעים לכם.

להכניס את הכל לחוזה

עליכם לבקש מאנשי המכירות להכניס הכל לחוזה. לדוגמה, אם הבטיחו לכם בר קפה בחינם, קישוטים לשולחן או כל דבר אחר, בקשו שהדבר יהיה כתוב ומפורט בחוזה. מה שיכול לקרות הוא שאיש המכירות יכול להתחלף או בכלל מנהל האירוע הוא לא אותו מנהל שהיה בתחילת האירוע ואז עלולות להיות אי הבנות.

תפריט האוכל באירוע

אם אתם בוחרים בקייטרינג בשרי, המושתת על מנות בשריות שונות כגון, אסאדו בפרנה, עופות צלויים, פרגיות, חזה אווז וכו', אז מומלץ לשלב לצד המנות הללו כמו תוספות המתאימות לסוג המנות הללו וכמו כן סלטים. את האירוע, תוכלו לסיים את קינוחים שישאירו טעם טוב.

כשרות

על מנת לכבד את האורחים שלכם, ששומרים כשרות, יש לבחור בקייטרינג כשר לאירועים קטנים, שיש לו תעודת כשרות. כך תדעו שאף אחד מהאורחים לא יהיה מאוכזב מהאוכל באירוע.

 

Facebook
WhatsApp
Print
Email
עוד מתכונים שעשויים לעניין אותך
× דברו איתי!
דילוג לתוכן